work work work

Im always working, it feels like that anyway, MEN oj vad GLAD jag kommer bli när lönen kommer nästa månad, tjoho :D
(Blev rätt så glad denna månaden oxå;))

Mycket har hänt sedan sist.
Eller mycket och mycket..

*Har sagt upp min plats på Växjö ridklubb, då jag inte längre tycker det är varken roligt eller att jag lär mig mer... Kommer nu att fortsätta rida på hemmaplan och köpa häst (förhoppningsvis innan jag hinner bli gammal o skröplig)

*Tillbringade hela midsommarhelgen på Möllstorp camping (Färjestaden, Öland) Med 6 kompisar. Vi badade, grillade, åkte in till Borgholm o shoppade (hittade världens finaste långklänning o leopard, den va såååå mig;) jag köpte den givetvis!!:D) seadn var vi en sväng på Färjestaden köpcenter och på hemvägen stannade vi på Haga park camping i Färjestaden och vindsurfade sedan stannade vi i Kalmar och käkade på Ben och Jerrys baren!

*Jag har skaffat mobilabbonemang, för första gången in my life. Väldigt praktiskt erkänner jag nu efter använt det i en dag...

*Bokat biljetter till Falsterbo horse show den 13 juli Hopp/dressyr läktaren, kommer åka tillsammans med Marie (vi red dressyr ihop)

Tja det var lite som har hänt på sex dagar sedan jag skrev sist. Plus att jag har jobbat då ;) Så lite händer det.

Bilder från midsommar kommer dyka upp här snart, om ni är snälla dvs ((: hhe

Ha en fortsatt fin tisdag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0