Snaaaart en hägrande semester, välförtjänt oxå!

Hej allesammans! Kul att ni tittar in:)
 
I onsdags var jag ute på Terassen med min fina vän, Erica aka Kavvan. :) Det var supermysigt och skojigt, första gången vi gick ut tillsammans!
 
 Igår var jag hemma hos min fina pojkvän, vi tog en lite längre promenad mot Kronoberg och hälsade på djuren; griskultingar och hästar, myyysigt. Gillade en av kultingarna särskilt mycket, en liten svart, o så kär jag blev!
 
I helgen ska jag troligtvis till Liseberg med Robert! Vi ska tälta på Lisebergscampingen och ta en sväng förbi Ullared på hemvägen, haha! Vi ska fira vår 2 års dag på Liseberg (som egentligen inte är förrens tisdag) Så skojigt!
 
En bild på mig och Erica från i onsdags innan vi gick ut:
 
 
Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0