Min student 13 juni 2012

Min älskling
 
Champange frukost hos Sara. Jag o Matilda
 

Nervöst o se alla människorna utanför Teknikum
 
Klockan 14:00 var det vår tur att åka ut!
 
Mamma pappa<3
 
Jag o älskling
 
Släpet!
 
Med en Ducati transporterades jag hem;)
 
Min barndomsvän Matilda kom på besök:)
 
sååå även (Fr.V) Helena, Ellinor (kusin), Therese, Lina och Erica (även kallas kavvan)
 
Maja och Lova!
 
Maja o Lova!
 
Många fina och söta nallar/gosedjur fick jag, men även jättemycket fina blommor!
 
Tack Farmor!<3
 
Presentöppning!
 
Paket av mamma o pappa<3
 
*
Jordgubbstårtan, bakad av mormor och mig! Mormor överaskade mig dock med den lilla mössan. Tack mormor! <3
 
 
Tack alla fina människor som gjorde min student super!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0