jag hoppar ju bara lite...

Hej!
 
Efter så mycket bildbomb ska ni få lite text;)
 
Jag var barnvakt i torsdags till fredags åt min systerdotter Lova:) Vi kollade på Emil i lönnerberga, åt Tacopaj och massa glass  o jordgubbar;) sedan var vi och red på kvällen, eller Lova red, överlycklig var hon:)
 
I varje fall hade hon med sig sin resesäng, jättesmidigt.. När hennes föräldrar åkt och så.. Var vi på mitt rum där hennes säng stod, och hon var i sängen och hoppade, då sa jag till henne "inte hoppa i sängen"
Och hon svarade, till min förvåning: "Men jag hoppar ju bara LITE", haha söt systerdotter man har!!
 
Bra att hon har svar på tilltal, så hon kan försvara sig när hon blir äldre, hehe! Jag oroar mig inte i allafall..
 
//
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0