12 juli!

Hej!
 
Imorgon är det fredagen den 13e och jag ska köra ensam ner till Malmö för att plocka upp en kompis för att sedan styrka kosan mot Falsterbo. Hur ska det gå tros?! Inte alls skeptisk ;)
 
Har mätt vovven på alla håll o kanter utifall jag hittar något fint till honom på marknaden :)
Har köpt en kameraryggsäck idag med, asgo o gå i, tagit ut pengar, klippt gräset och en massa. Fixat pastasallad till imon, astaggad på Falsterbo (horse show), weiiiiii!
 
Något jag mindre är glad för är att jag får massa konstiga stick/bett av några äckliga insekter så har jättestora röda grejer (ser ut som myggbett fast gånger 10) jättekul verkligen.....
 
Nu har ni fått en liten update, kanske slänger upp några bilder på alla drömhästar man kommer se imon.. ohh fina hopphästar, väldresserade dressyrhästar, ponnyer som hästar. MMM life is good!
 
Love Rebecka

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0